Friday 30 December 2011

::KEJUTAN YANG INDAH UTK B'DAY BOY::


Hujung minggu lalu, adik-adik ku datang berkunjung dan bermalam di rumah kami. Serentak itu, mereka mengadakan surprise party buat anak bujangku yang baru saja mencecah usia 12 tahun pada 17/12 yang lalu.


Seperti jangkaanku, bila tiba giliran birthday si abang maka si adik Intan Payung akan mula 'membuat perangai'. Kali ini pun tak terkecuali. Muka si adik serta merta jadi masam mencuka dan airmata mula mengalir bila nampak kek di atas meja. Alasannya senang saja~ abang tak boleh sambut birthday!!! ...haiyaaaaa.....


Keadaan hanya kembali tenang bila Mak Lang dan Chu nya memujuk dengan memberitahu bahawa sambutan harijadi kali ini adalah untuk mereka berdua. Buktinya ~ ada dua nama atas kek!!! (w/pun birthday si adik adalah pada Februari).

Mujur si abang selalu beralah. Mungkin beza usia yang jauh antara mereka berdua (7 tahun) menyebabkan si abang cepat matang. Tambahan pula, si abang dah 12 kali sambut birthday!!!! Dah tak kemaruk dengan birthday party, agaknya.....hehee 



Seperti biasa, si adik akan terlebih 'perasan' bila bab birthday party.....

...tengok ajelah......siapa yg tiup lilin tu.....

..tengok pulak...siapa yg sibuk nak potong kek????


besarnya nganga......

 
si Intan Payung dah tak merajuk lagi....
Siapa boleh teka.....kenapa Ajam tak guna garfu tu????? 
Anas kata dia tak tahu!!!
 
...akhirnya Ajam dapat menikmati kek yang lazat....


Saifuddin...budak comel....









Apapun, terima kasih kepada semua yang datang meraikan harijadi Aiman Faruqi terutama kepada Mak Lang dan Chu yang sponsor kek Chocolate Indulgence yang sungguh marvellous. 

Terima kasih daun keladi!!!




No comments:

Post a Comment