Sunday 30 May 2010

HARI UTK BLOGWALKING


Aku start mengusahakan blog ini pada Mac, 2009.
Masa tu, aku letak satu dua entry dan tinggalkan.....
Kini, dah setahun lebih usianya...
Early this month baru aku start semula. Fresh start.
Dengan azam baru untuk mengaktifkannya paling kurang satu entry seminggu~walaupun dengan cerita yang entah apa2 ntah....
Satu lagi azam~ nak jelajah blog2 lain untuk cari kenalan dan experience.
Alhamdulillah hari ini azam yang kedua dapat ku tunaikan.
Ahad~aku untukkan sepanjang hari untuk blogwalking.
Banyak jug blog yang dapat aku jelajah. Kebanyakannya yang berkisar tentang bunga, home decor dan kekeluargaan.
Seronok membaca dan menjamu mata dengan gambar2 menarik rakan2 blogger.
Macam2 idea aku dapat untuk mencantikkan blog aku yang tak seberapa ini.
Tapi, maklumlah....golongan 'hampir veteran' macam aku ni..lambat sikit nak cope dengan kecanggihan IT ni...
Kadangkala anak sulungku yang berusia 11 tahun lebih advance lagi dalam bab ini. Tapi takpe...aku percaya proses pembelajaran adalah seumur hidup!
Paling seronok dapat belajar jenis2 dan nama2 bunga kesukaanku~ ORKID.
Azam baruku~ akan meluangkan masa menjelajah lebih banyak lagi untuk berkenalan dan menambah pengalaman di alam cyber ini.

No comments:

Post a Comment